Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Wednesday, October 19, 2011

"hargailah dier sebelum kehilangan nya"



"hargailah dier sebelum kehilangan nya"
ayat nie btol2 bermakna..
2 la yg terjd kat aku..
so, aku nasihatkan korg,
hargai lah org yg menyayangi korg...
kalo x korg akan menyesal...

mungkin selama aku dgn dier,
aku x hargai dier...
mungkin aku x nmpk berapa dlm kasih dier kat aku...
lps perkara nie terjadi,
baru aku sedar dier btol2 berharga dlm hati aku..
dier btol2 penting dlm hati aku..

mungkin org x faham
ape yg aku rasa...
biar aku sorg yg rase benda nie...
walaupon menyakitkan..

kadang2 aku berfikir,
aku takut utk bersamanya,
sebab.....
aku xnk dier sakit kerana aku...
aku xnk dier tercalar kerana aku lg...
aku xnk menyakiti dier lg...
aku xnk kehilangan dier lg buat selama2nya...

ya allah,
jika benarlah dier adalah jodohku
satukan lah kami dgn ikatan perkahwinan yg sah...
amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra