Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Wednesday, October 19, 2011

Cinta sampai mati..


cinta sampai mati..
sume org nk cinta yg mcm nie...

wei kau...
walaupon skarg kte bw haluan masing2...
tp aku pasti suatu hari nanti 
tuhan akan pertemukan kte
jika jodoh adalah milik kte...

susah aku nk lpekan ko...
aku nk kte jd mcm nie...
bercinta sampai mati..
maksud aku, 
mungkin kte berhenti sekejap dari bercinta...
mungkin tuhan nk kte bercinta slps kahwin..
mungkin jg tuhan nk uji sedalam mne cinta kte berdua..

wei kau...
aku nk kau jd milik aku..
selama 4thn kte kenal...
kadang2 aku rasa hati kte dh bersatu..
kte ade perasaan yg sama..
kte nie seolah2 cubit peha kanan, 
peha kiri jg yg terasa sakit nya..
mcm 2 la kadang2 aku rasa..

wei kau.. 
aku tau aku jahat..
tp kadang2 aku dpt rasa perasaan sedih kau...
aku slalu terfikirkan kau...
bleh x aku nk letak plaster kat hati kau yg luka 2??


hmm...
ape aku nk buat...
skarg aku tau aku xde hak nk buat ape2..
aku takot ade org yg gantikan tmpt aku kat hati kau..
takot sgt...

wei kau...
aku akan simpan tempat kau dlm hati aku..
aku akan jaga tmpt kau..
harap kau faham... 

aku doakan yg terbaik utk ko...
kebahagiaan kau adalah kegembiraan aku..
sayang kau sgt2....


2 comments:

Anonymous said...

sabar ye :)

perempuan baik untuk lelaki baik.
dan sebaliknya :)

Eiqa azra said...

terima kasih ye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra