Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Tuesday, January 3, 2012

Nur Amalina Che Bakri berubah?

Assalamualaikum semua!!

hye!! eiqa nak bagi tahu sesuatu kepada korang semua!!
tapi mungkin korang dah tau kan pasal nie..

korang tau tak nama Nur Amalina Che Bakri??
ala.. yang dapat 17A1 masa SPM 2004 tu??

ok sebelum tu, kita tengok dulu gambar dibawah ye..
bandingkan dgn gambar dibawah.. adakah sama??
renung-renungkan la ye..


ok la..
sebelum nie orang selalu kata, kalau belajar kat negara orang, 
kena hati-hati takut cepat terpengaruh dengan budaya disana..

pada pendapat korang adakah ini orang yang sama??
mungkin juga ada iras-iras muka dia...
hmm...wallahualam...

kalo betul la ini adalah amalina yang disebutkan,
kita doakan la dia ke pangkal jalan..

so korang jangan la percaya sangat tentang perkara macam nie..
kita masih tak tahu lagi kebenaran nya..


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra