Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Sunday, July 22, 2012

Anniversary kami yang ke 4 tahun 10 bulan.

...Assalamualaikum...

amaran: ini entri tentang eiqa. sesiapa yang menyampah, diharap janganlah baca..
tiada paksaan..


alhamdulillah. sudah 4 tahun 10 bulan suka duka kami bersama..
selama ini juga lah banyak perkara pahit dan manis kami lalui bersama..
tak sangka juga kami bertahan sehingga ke hari ini..
alhamdulillah.. sejak eiqa bercinta dengan en.azrie, 

langsung tak menjejaskan pelajaran eiqa.. 
sebab kami couple masa eiqa tingkatan 3. masa tu, belum PMR lagi.
orang kata kalau bercinta akan jejaskan pelajaran..
tetapi eiqa dapat keputusan PMR yang agak membanggakan.. hehe. *perasan je.
selepas itu kami hadapi SPM.. dan dapat keputusan yang bagus.
sampai lah eiqa dapat tawaran lanjutkan pelajaran dengan mendapat tajaan dari PPUM.
Diploma in Radiography.
bukan senang nak dapat sponsor kan.. alhamdulillah sebab eiqa tak payah menyusahkan
family untuk tanggung perbelanjaan sepanjang belajar..

bagi eiqa, tak semestinya couple akan menjejaskan pelajaran.
semestinya masa korang bercinta, korang akan mabuk bercinta..
tapi kena lah pandai asingkan hal peribadi dengan hal pelajaran..
kerana pelajaran penting untuk masa depan..
tetapi bercinta lah dengan cara yang betul.
jangan mendekati maksiat.
bagi yang sedang hangat bercinta sekarang nie, eiqa nasihatkan,
jangan abaikan pelajaran korang!

eiqa harap hubungan kami berkekalan..
kalau boleh nak kahwin awal *eewww gatalnya!! hehe..
 to encik azrie, tq kerana pertahankan hubungan kita. 

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra