Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Saturday, July 7, 2012

Bagusnya Dr Fazley yaakob dan Ben ashaari!

...Assalamualaikum..

ok..nampak tak tajuk entri tu??
huhu.. ok la.. Dr Fazley dan Ben ashaari tu kan femes..
apa yang eiqa perasan selama nie kat Twitter.. 
bila orang lain follow orang yang femes macam ni, selalunya dorang takkan follow balik..
mungkin la susah nak follow balik sebab ramai sangat orang follow..
huhu..



nampak tak?hehe
tak semestinya biler orang follow kita, mesti kena follow balik,
tapi sekurang-kurangnya dorang kena lah hargai mereka..
bila Dr Fazley dan Ben Ashaari follow eiqa balik, terasa diri dihargai.. wah!! 


note: ok bangga sekejap..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra