Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Tuesday, November 22, 2011

Bangga Diri?? perlu ke?

huh.. sejak dua menjak nie eiqa asyik join segmen je. huhu
tp eiqa pon ada segmen..
kalo spe2 yg sudi join, klik SINI ..

huhu.. sempat lg promot..

ok.. berkaitan dgn entri eiqa kali nie,
Bangga diri...

okey.. sampai skarang eiqa tak faham kenapa orang selalu
nak bangga diri.. tak kira la sama ada nak bangga kan diri dia atau
bangga diri sebab anank dia masuk 'U'??

ok la.. benda nie berlaku disekeliling eiqa..














eiqa tak nak la cakap sapa..
dia selalu jaja cerita pasal anak dia tu hebat la...
pandai la... bagus la...

bukan eiqa jeles..
tapi setiap kali asyik cakap benda yang sama..
padahal realitinya anak dia bukan macam tu..

lagi satu, dulu sibuk la cakap anak dia nak pergi luar negara.
heboh satu kampung..
last2.. satu hapak pun tak ada..

sampai sekarang tak tau la bila nak berhenti..
padahal anak orang lain lagi bagus daripada anak dia..

cuma eiqa nak cakap la.. segala kelebihan atau pun keistimewaan yang dorang ada,
tak akan kekal lama.. so, jangan la nak bangga diri ye.. kalo xmenjadi apa yang dicakapkan tu, malu jer...

p/s: eiqa selalu nasihatkan diri eiqa supaya jangan jadi macam tu..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra