Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Saturday, November 19, 2011

Cerita diri eiqa!

hai!! assalamualaikum semua!
eiqa nk cerita sket pasal diri eiqa..
ape? tak nak baca?
tak nak baca suka hati la.. ini blog eiqa.. huhu


:88: nama eiqa Siti Nur Atiqah Binti Azhari
:88: umur eiqa 19thn. 30/3/1992
:88: eiqa duduk di shah alam selangor.
:88: eiqa skarg belajar di Universiti Malaya Medical Center.
eiqa ambik jurusan Bio-pengimejan.
:88: tau x ape itu? itu adalah bidang xray...
:88: eiqa anak kepada pasangan Azhari dan Siti Rahmah.
:88: Boyfriend?? eiqa ada sorg boyfriend.. mestilah sorg kan.huhu.. kalo nk tau, baca dibawah ye..




:27: ini la boyfriend eiqa.. name dier Mohamed Azrie.

:27: Sebaya dgn eiqa.. 17/5/1992

:27: umah dier dkt je ngan umah eiqa.huhu

:27: eiqa syg sgt2 kat dier..




:n: comel tak comel tak :120:

:n: haha..nie gmbar eiqa dgn boyfriend kesayangan eiqa..

:n: hubungan kami bermula sejak 21/9/2007

:n: skarg dh hampir 4thn 3bln..

:n: doakan eiqa dan azrie supaya berkekalan ye..




:53: Nie pula keluarga aku..

:53: dari kiri tu, kakngah, ija, ayah, mak, along, aku, asraf.

:53: ini la adik beradik aku.. ada 5.. aku anak ke-3..

:53: mesra tak mak bapak aku tu? :face2:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra