Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Tuesday, November 22, 2011

Kesan daripada kemenangan Harimau Malaya..

hai!! entri nie eiqa dapat daripada seorang blogger..
tp eiqa dah minta izin tau.. huhu..

credit to: Adam

eiqa tak sangka pula mereka tidak puas hati atas kemenangan Malaysia!
kenapa sanggup buat macam tu??
kita berlawan atas dasar persahabatan antara dua negara..

macam-macam yang eiqa dengar..
ada 1 tu, eiqa dapat tau ada rakyat indonesia bergambar bogel beserta bendera
Malaysia..

jgn la bertindak sampai mcm tu skali.. kita sesama manusia kena la saling
bantu membantu.. tak elok sampai menkhianat macam tu..

kalo nak tgk laman web yang digodam, klik kat bawah ni..

KLIK SINI

KLIK SINI


p/s.. tq ye coz sudi berkongsi cerita..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra