Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Tuesday, February 14, 2012

Hargai dia sebelum kehilangannya.


Masing-masing ada pasangan sendiri..
tak kisah la suami isteri atau pasangan kekasih..

korang hargai tak pasangan korang tu??
kadang kadang ada sesetengah orang, bila dah ada pasangan,
dorang tak pandai nak hargai..
dorang marah dan abaikan pasangan dorang..
kadang-kadang, disebabkan oleh kesalahan kecil,
dorang bertindak seperti ia kesalahan yang besar..


betulla kata orang, 
bila sudah ada di depan mata, 
dia abaikan..
bila orang tersebut sudah tidak ada lagi,
barulah nak mencari..

kan ke menyesal macam tu...
so, macam mana pon kesalahan pasangan korang,
murah-murah kan la bagi kemaafan..
--------------------------------
note: bergantung kepada kesalahan pasangan korang la..
janganla sebab keluar tak bagi tahu pon korang nak marah-marah..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra