Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Thursday, February 16, 2012

Kenapa Asyik Perempuan yang harus faham Lelaki??

Assalamualaikum.


Berdasarkan tajuk diatas...
Korang tahu tak kenapa asyik perempuan je yang nak kena faham lelaki??
kenapa lelaki susah nak faham perempuan??

kadang-kadang kan bila perempuan ada masalah, 
lelaki selalu tak faham..

bila perempuan bagi alasan untuk sesuatu perkara,
lelaki suka salah faham dengan alasan tersebut..

kadang-kadang bila perempuan sedih,
lelaki suka mendesak untuk ceritakan masalah sebenar.

bila perempuan marah,
lelaki tak akan faham dan dia akan marah perempuan semula..

bila perempuan ikhlas dengan lelaki,
lelaki pula yang selalu curiga..

bila perempuan merajuk,
ada lelaki yang ego dan biarkan.. 
ada juga lelaki yang marah dengan alasan perempuan tersebut macam budak-budak..

bila perempuan diam,
ada lelaki fikir itu tandanya dia menipu..
ada juga lelaki yang curiga..

---------------------------------------------------------------

kenapa lelaki suka bersikap seperti ini??
kadang-kadang lelaki tak sedar yang perempuan selalu ingin menjaga hatinya...
lelaki suka bersikap kasar dengan perempuan..
walaupun sekeras mana pun perempuan tu,
perempuan tetap perempuan..
memang lumrah setiap perempuan berjiwa sensitif..
mereka tidak boleh dilayan seperti lelaki...




Note: tolong berikan pendapat kalau tidak setuju dengan pendapat eiqa..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra