Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Thursday, December 15, 2011

Penangan drama Tentang Dia




























Hye korang!! mesti ada antara korang yang tgk citer tentang dhia kan??
huhu.. Penangan tentang dhia nie memang kuat la..
kawan-kawan eiqa sume suka tengok citer nier..

citer nie memang menyayat hati la.. hehe..
aritu eiqa tengok satu episode dimana dhia mati,
wa.........:face29: sedihnye.. nasib baek eiqa cover2 depan kawan..hehe..
tapi kawan eiqa memang meleleh habis.haha..

sapa yang tengok citer nie memang touching giler la.. :face64:
lebih-lebih lagi perempuan..
ala.. perempuan kan sensitif..huhu.. biasala kan..











kalo sapa- yg tak tahu cerita tentang dhia,
korang taip je tentang dhia kat google pastu klik la mana yg korang suka.. :face51:

ok la.. tu je yang eiqa nak mengarut..huhu

terima kasih pada sapa-sapa yang baca entri eiqa yang ntah pape ni..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra