Terlepas entri yang lain? Jom baca entri ini..

Monday, December 5, 2011

Twilight – Breaking Dawn Part 1...

assalamualaikum!!
hye korang... hehe

korang dah tengok citer Twilight??
hari ahad tu, eiqa dah tengok citer twilight kat mid valley
bersama orang tersayang.. siapa lagi kalau bukan En. Azrie..

eiqa baru je tengok cerita nie..
eiqa tau korang mesti dah lama tengok kan?
:101:
pada pendapat eiqa kan, cerita nie best..
tapi eiqa tak tahu la kalo pendapat korang.


Bella dan Edward akhirnya bersetuju untuk menghabiskan zaman bujang dengan berkahwin.
Perkahwinan ni memang dinantikan oleh Bella dan dia memang nak jadi vampire.
Jack pula sangat kecewa sebab Bella terpaksa tolak lamaran dia untuk jadi serigala jadian dan membawa diri.
Tapi dia muncul juga masa hari perkahwinan Bella.
Lepas kahwin Edward bawa Bella pergi honeymoon dan perkara yang tak disangka terjadi iaitu Bella mengandung dan kandungan dia tu membesar dengan cepat dalam beberapa hari.. kandungan bella ni boleh menyebabkan dia mati sebab anak yang dia kandungkan tu, sangat kuat.. korang rasa bella mati tak??
huhu.. mestila tak.. dia kan heroin dalam cerita nie..



:82: so korang rasa dier jadi vampire tak??

:82: eiqa tak suka watak bella masa dia dah nak kahwin :67:tu,
dier macam teragak-agak nak pilih mana satu..
macam tak ada pendirian tetap pula..

:82: Anak dia tu sangat comel!! :17:

:82: kesian kat jacob sebab dia sangat cintakan bella..

:82: tak banyak sangat adegan pergaduhan antara vampire dan
serigala jadian.

p/s: kalo sape yang tak tengok, korang g la tengok citer tu.. hehe..
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Copyright © 2012 and Designed by Eiqa Azra